Karita Tykkä äitien virkistyspäivässä 14.9.2019

30.5.2019

Äitien virkistyspäivä on MLL Riihimäen yhdistyksen vuosittainen tapahtuma, jossa pääajatuksena on tarjota äideille mukava, virkistävä ja rentouttava päivä arjen kiireen keskelle. Vuoden 2019 virkistyspäivä järjestetään 14.9 ja paikkana on HIrvijärven leirikeskus. Tänä vuonna vierailijana on Karita Tykkä.

Päivään kuuluu yhteistä, maksutonta tekemistä, kuten luento, jumppa, sauna sekä ennakkoon lounaslipun ostamalla (12€) myös lounas sekä päiväkahvi. Pienellä materiaalimaksulla järjestämme myös kädentaitopajaa.

Lisäksi äidit voivat omalla kustannuksellaan ostaa paikallisten yrittäjien hoitoja tai tuotteita. Suosittuja ovat erilaiset hieronnat, kasvo-, jalka- sekä käsihoidot ja tuotteista kosmetiikka, vaatteet, lelut ja pelit, sisustustuotteet. Jos haluat ilmoittautua tuotemyyjäksi tai hoitajaksi, tee se tämän linkin kautta: KLIK MLL Riihimäen yhdistys pidättää oikeuden valita tuotemyyjät ja hoitajat tilaisuuden luonteeseen sopivaksi. Tilaisuuteen mahtuu rajallinen määrä myyntiä ja hoitajia.