Perhekahvila kiittää astianpesukoneesta!

11.1.2011

Kiitokset Prismalle ja Riihimäen kaupungille

Riihimäen paikallisyhdistyksen perhekahvila sai vuoden 2010 loppupuolella käyttöönsä astianpesukoneen. Perhekahvilassa on joka kuun ensimmäinen torstai ruokakerta, jossa valmistetaan yhdessä ruokaa ja syödään lounasta pieneen hintaan. Tiskimäärä tällaisen jälkeen on suuri ja vaikka Junailijankadun Aapeli avoimen tilat ovat kivat, oli tiskiallas pieni.

Perhekahvilan vetäjät ryhtyivät toimeen ja saivat yhdistykseltä rahaa pesukoneen hankintaan. Kaupunki lupasi asennuksen. Tiskikone hankittiin Riihimäen Prismasta, josta se myytiin hyvään tarkoitukseen nettohinnalla. Lisäksi päälle tiskiaineet.

Riihimäen paikallisyhdistys ja perhekahvilan vetäjät kiittävät Riihimäen Prismaa sekä Riihimäen kaupunkia! Kiitos!